وب نوشته های من

می نویسم برای ثبت لحظه های زشت و زیبایم...دوست داشتی بخون !

وب نوشته های من

می نویسم برای ثبت لحظه های زشت و زیبایم...دوست داشتی بخون !

رفتم ، میروم جایز نیست !

تصمیم دارم بار و بندیلمو جمع کنم و از اینجا برم .

میدونم حتما حالا خیلی هاتون میگین اه این باز از این حرفا زد ! حتما میگین تاحالا خیلی گفتی میرم و نرفتی ، اگه راست میگی مرد عمل باش !

خوب باید بگم که این دفعه مرد عملم !

بودن اینجا با هویت واقعی یه مزه ای داره و ناشناس بودن هم یه مزه ی دیگه و من تصمیم گرفتم از مزه ی واقعی بودن بگذرم !

دوست دارم راحت و بی پرده بنویسم ! از خودسانسوری خسته شدم !!!

هرچند که اگه بخوام ناشناس هم بنویسم بازم مجبورم یه چیزایی مثل هویتم رو سانسور کنم اما این بهتر از اینه که مجبور بشم حرفم رو سانسور کنم و تو دلم بمونه !

دلم برای هیچ کدومتون تنگ نمیشه چون هیچ کدومتون رو به طور کامل ترک نمیکنم . اونایی هم که خودشون خواستن که ترک بشن که بحثشون جداست !!

واقعا از این که با ترس و لرز اینجا بنویسم خسته شدم !

از این که نگران این باشم که کی از کدوم نوشتم چه قضاوتی میکنه و بعد ها چه حرف هایی پشت سرم زده میشه و کدوماش باور میشه خسته شدم !

همیشه بر این باور بودم که بیخیال حرف مردم ! اما دیدم نه این مردم از بمب اتم هم نابودگر ترن !!

خلاصه ما رفتیم ...

بدی دیدید حلال کنید ! منم سعی میکنم حلالتون کنم !!

به یادتون هستم - به یادم باشید !

خدانگهدار ...


پ.ن: اینجا رو فعلا پاک نمیکنم چون آرشیوش رو با تمام خاطراتش دوست دارم .

نظرات 3 + ارسال نظر
هادی شنبه 16 بهمن 1389 ساعت 07:49 http://khalbos.com

سلام
به نظر من میشه هر دوتاش رو داشت
هم این
هم اونی که خودت میگی
برای خالی کردن خودت نوشتن بصورت ناشناس

آخه مساله اینجاست که دیگه رغبت نمیکنم اینجا بنویسم !!!

پرستو دوشنبه 18 بهمن 1389 ساعت 10:51 http://www.freeswallow.blogfa.com

باهات موافقم
هرگز از بیان احساساتت هراسی نداشته باش
شاد باشی

سلام
منم کاملا با نظر هادی موافقم اینجوری برای خودتم بهتره که هم مزه ی واقعی بودن و هم مزه ی ناشناس بودن و هر دو با هم داشته باشی . یه حرفایی هست که آدم دوست داره با هویت واقعیش بزنه ژس سعی کن اینجا هم بمونی . در هر صورت امیدوارم موفق و خوشحال باشی .
به روزم خوشحال میشم بیای .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد