وب نوشته های من

می نویسم برای ثبت لحظه های زشت و زیبایم...دوست داشتی بخون !

وب نوشته های من

می نویسم برای ثبت لحظه های زشت و زیبایم...دوست داشتی بخون !

آش رشته ...

آخ که دلم چقدر هوس آش رشته کرده بود ...

این روزا دلم هوس خیلی چیزا میکنه !

بعد از ظهر داشتم به مامانم میگفتم آش رشته میخوام و ازش قول گرفتم که آش رشته بسازه ...

بعد رفتم خوابیدم ...

وقتی بیدار شدم دیدم که ظرف خوشگل آش رشته روی کابینته !!

هیشکی هم خونه نبید

فکر می کنید چیکار کردم ؟!

با کله رفتم تو ظرف آش رشته !!

ای خدا پدر و مادر اونی که آش رشته آورده بود رو بیامرزه !!

هنوز که کسی نیومده بگه که کی آورده ...

فک کنم آش یکی از مکه ای ها بود ...

خوش به حالشون ...

... !

میدونین چیه ؟

بیچاره ی وبلاگم تولدش بوده ۲۰ آبان ! :دی

ولی من فراموش کرده بیدم

امیدوارم منو ببخشه !

این روزا خیلی فکرم مشغوله و درگیرم ...

همه چیزو فراموش می کنم ...

بد جور دلم هوس مکه کرده ...

تولد وبلاگم مبارک ...

پ.ن : راستی اینم سایت مسخره اما باحالیه !

...

وقتی گزارش کار داره و نمیتونه بیاد باید چیکار کنم من ؟!

نمیتونم هم بهش بگم بیا ... آخه بدو بدو بلند میشه میاد :دی بعد اینجوری مزاحم کارش میشم :(

از الان باید بشینم لحظه شماری کنم ... !

خدایا کی 5:30 میرسه ؟!


پ.ن : برای ثبت لحظه ها ! امروز رو یادمون بمونه ...