وب نوشته های من

می نویسم برای ثبت لحظه های زشت و زیبایم...دوست داشتی بخون !

وب نوشته های من

می نویسم برای ثبت لحظه های زشت و زیبایم...دوست داشتی بخون !

خداحافظی...

ما هم رفتنی شدیم ...

امروز ساعت ۴:۳۰ حرکت به سوی شیراز ... فردا صبح هم احتمالا پرواز به سوی جده ...

دیگه همتون حلال کنین ... ببخشین نمیتونم بیام یکی یکی ازتون خدافظی کنم. هنوز خیلی چیزام اماده نیست ...

شاید وبلاگمو دادم دست یکی که برام اپ کنه...

مواظب خودتون باشین ...

خداحافظ ...

سه

باید فردا زنگ بزنم به سرگروهمون ببینم حرکت کیه ...

یا پس فرداست یا سه شنبه ...

دیگه همتون حلالم کنین . شاید این آخرین پستم باشه تا وقتی برگردم ...

گفتن موبایل دوربین دار نیارین و تا اونجایی که می تونین موبایل ساده بیارین و دوربین جدا بیارین ... من که بهم دوربین نمیدن چیکار کنم ؟ !    Crying 1  Blowing Nose 

مامانم می گه اگه دوربین ببری ازت میگیرن . میگم نمیگیرن ! میگه خوب گمش میکنی ! ازت می دزدن !

یکی که فبلا رفته لطفا بگه که ما نمیتونیم چیزای برقی مثه اتو و سشوار و این چیزا ببریم ؟ باید حتما تو پاسپورتمون بخوره ؟!

مامانم میگه اگه بخوای دوربین دیجیتال هم ببری باید بزنی تو پاست ! آره ؟!! Shock 5 

خلاصه کلی اعصابم خورده ... هنوز هیچیمو آماده نکردم . لباسامو نبستم . اصلا نمی دونم چی باید ببرم ! پاک گیــــــجم . . .
هنوز چادر هم نخریدم ! خیلی چیزا نخریدم امروز دیگه باید برم همشو بخرم ...

هنوز ارز (!) هم نگرفتم ! قرار بود لیستمونو بدن به بانک ملی که بریم بگیریم ولی تا به امروز ندادن ! بابام هم به صرافی ها اعتماد نداره میگه امکان داره پول تقلبی بدن ... !

خوب دیگه کم کم رفع زحمت کنیم ...

یادتون نره ها ! اگه بدی دیدین دیگه به بزرگواری خودتون ببخشین و حلال کنین ...

سعی میکنم یه بار دیگه قبل از رفتنم آپ کنم و باهاتون خدافظی کنم ولی اگه نکردم دیگه ببخشین ...

همتونو دوست دارم ... برای همتون هم دعا می کنم ... شما هم برای من دعا کنین ...

خوش باشین...

 




...

۶ روز دیگه بیشتر نمونده ...

هنوز هم زیاد باور نکردم ... اصلا آماده ی رفتن نیستم ... چیزه دیگه نمونده... به قول روحانیمون وقتی رفتین اونجا تا میاد باورتون بشه برگشتین وقتی هم برگشتین فکر می کنین همش خیال و رویا بوده ...

جواب اعتراض هامون هم اومد ... فقط نیم نمره به عربیم اضافه شده ... من مطمئنم که اینا نمره های خودم نیست . اخه چقدر اختلاف از اون چیزی که خودم حساب کردم ؟!

اینم عکس های کلاسی که تو پست قبل گفته بودم می خوام برم ...

عکس ۱

عکس ۲

فردا هم میرم آموزش پرورش که ساکمو تحویل بگیرم ...